Heips! Taukoa kirjoittamisesta on ollut, mutta tiivistäen viimepäivien treenit:
Lauantai 18.4. -Hyppäsin Pojulla pitkästä aikaa kunnolla. Hevosella ja itsellä oli ollut pitkä tauko hyppäämisestä, ja heppa protestoi mm. siitä, että jalka hipaisi puomia.. Tulihan se kuski sieltä kerran alas, kun unohti, että esteen jälkeen on elämää eikä sinne voi jäädä vain matkustelemaan :)
Sunnuntai 19.4. -Kävin Pojulla maastossa Inkan ja Essin kanssa. Poju oli oikein fiksusti ja oli mukavaa!
Maanantai 20.4. -Menin Pojulla itsenäisesti kavalettityöskentelyä. Hevonen keskittyi mukavasti ja saatiin tehtyä paljon tärkeää, pikkutarkkaa työtä mm. lähestymisien kanssa
Tiistai 21.4. -Kävin ratsastamassa Pojun ennen mopokoulua. Menin ensimmäistä kertaa sen kanssa kangilla. Heppa toimi ihan kivasti, vaikka aluksi oli vähän hakemista molemmilla :-D
Keskiviikko 22.4. -Ratsastin Pojun yhteissoittoharjoitusten jälkeen taas kangilla, ja tällä kertaa molemmat oli paremmassa tikissä. Sen jälkeen tein iltatallin.
Torstai -Hepalla vapaa, itse musiikkiharrastuksissa
Perjantai 24.4. -Menin Pojulla taas kangilla, ja hevonen oli oikein mukava! Tein paljo väistöjä kaikissa askellajeissa, joista se tykkää. Mitä enemmän sillä on tekemistä, sitä paremmin se keskittyy. Tein iltatallin myös.
Lauantai 25.4. eli eilen -Tein aamutallin, ja puolen päivän aikoihin menin estetunnille. Tänään mentiin enemmän teknisiä harjoituksia, kuin rataa toisin kuin viime lauantaina. Poju oli tänään se oma itsensä, kun pahimmat virrat on poissa ja saanut vähän hyppyjä alle viime päivinä. Hypättiin enemmän korkeutta, ja 110cm okseri tais olla suurin mitä mentiin. On se kyllä luottoheppa, kun tätä true kouluratsastajaakaan ei pelottanut! Ehkä minusta vielä esteratsastaja kuoriutuu, nyt kun on kapasiteetikas heppa alla ;) Vähän ketuttaa, kun estesaappaat pienet, jotka myyn ja tilauksessa kouluratsastussaappaat.. Pahasti näyttää siltä että ne estesaappaatkin tulisi hommat.. :-)
Sunnuntai 25.4. eli tänään -Menin Pojulla Salla Salkolan valmennuksessa. Hevonen ja ratsastaja eivät olleet niin säpäkkiä mitä olisi pitänyt, ja Pojulla painoi vähän viime viikon runsas liikutus. Huomenna se saa levätä. Ravissa oli oikein mukava, laukassa olisi saanut olla aktiivisempi, mutta olen silti tyytyväinen, sillä se osaa olla välillä aika hankala :-) Katja ihanasti kannusti minua, että hänelläkin on mennyt aika pitkään, että on saanut Pojuun sen oikean 'touchin'. Tein aamutallin tänäänkin.
Poju pelästyi kuvaajaa :D
...näin siinä kävi..
kaikki kuvat c. Henna Hara















Kuvien alle tulevat tekstit vois olla vähä suuremmalla, vink vink :)
VastaaPoistaKiva blogi sul!
Kiitos vinkistä:-) Hyvä että pidät! :-)
Poista