Leiri meni pääosin oikein hyvin! Saavuimme jo sunnuntai-iltana hevosten kanssa, kun leiri alkoi vasta maanantai-aamuna. Mukana oli siis iso poika Poju:) Pari ensimmäistä päivää oli melko häsellystä kotiutua ja hevonenkin ihmetteli että minnekkä minä pääsin. Maanantaina oli kaksi tuntia: yksi puomitunti ja yksi koulutunti. Satu Siikarla piti puomitunnin, kun taas koulutunnin koutsasi Salla Salkola. Yllätys yllätys, kuka oli taas pihalla kaikesta ja päätin mennä ensimmäisen päivän väärään ryhmään.. Taso ei ehkä vastannut sitten sitä nykyistä, jonka takia fiilikset oli vähän että plääh ja silleen.. Yömaaston menin koulun ponilla, Täplällä! Toisena päivänä eli tiistaina menin yllätys yllätys oikeaan ryhmään ja kaikki alkoi sujua! Päästiin hyppimään nimittäin maastoesteitä.. ja arvatkaa tykättiinkö molemmat hypellä niitä.. Satu kehotti meitä osallistumaan kenttäkisoihinkin:D Keskiviikkona Salla Salkola piti meille estetunnin, jossa pääsin hyppelemään metriäkin! Vaan olipa vähän hankalaa käännellä sitä laivaa maneesissa ja sillee... Loppupäivät meni oikein hyvin ja torstaina leirikisoissa oltiin toisia;) Luokkana oli 80cm ja tyyliarvostelu... mut hhmmm hevonen pääsi etupainoiseksi joka hieman hankaloitti menoa, mutta kuski muistaa ens kerralla istua satulaan!
Salla Aarion estevalmennus oli parisen viikkoa sitten, jolloin päästiin hyppäämään ratana 80-100cm. Jee, alkaa pikkuhiljaa sujua...kun se kouluratsastuskin alkais sujumaan. Kisoja on Pojun kanssa tiedossa pääasiassa esteillä, Linalla koulua.. Hirveä himo päästä kisaamaan, ai perhana! Alla kuvia valmennuksesta, kuvat ja video c.Henna Hara.
belfie hei:DDDD
njääh taijampa lähtiä syämmää
LINKKI VIDEOON





