torstai 23. heinäkuuta 2015

#11 VIDEOPOSTAUS -Velmu & Lina

Hejdåå! Tänään kauniina kesäpäivänä päätettiin Annin kanssa kuvata videopostausta. Pääsin ratsastamaan Linan lisäksi uutta tuttavuutta, Velmua! Tällä latvianhevosruunalla on tahdikkaat ja melko laadukkaatkin liikkeet, joten kunnon noustessa tämä olisi aika näyttävä mm. he B luokissa.








    Tälläinen söpöliini me bongattii..
                            Vähä evästä ennen tuntia;)





             Kaikki kuvat ja videointi c. Anni Karjalainen
           LINKKI VIDEOPOSTAUKSEEN

2 kommenttia:

  1. Olipas kiva videopostaus, juuri sopivan pituinenkin! Tää latvianhevosruuna on älyttömän hieno mun silmään! :3 Hienoja kuviakin :)

    welifedream.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Tää on kyllä näyttävä.. Kiva blogi sulla!:)

      Poista