Heippa hei. Vihdoin pääsin kisoihin, nimittäin koulukisoihin torstaina 2.7.15. Alunperin oli tarkoitus lähteä Pojulla, mutta poika oli päättänyt teloa itsensä jonnekin päivän ennen kisoja... Tämä on taas tätä tuuria. Poju on ainakin viikon kokonaan pois käytöstä, mutta käyn toki hoitamassa jalan, että se pääsisi mahdollisimman nopeasti takaisin käyttöön vähitellen. Tottahan toki harmitti, kun Pojulla olin päässyt treenaamaan ja se alkoi tuntua joka kerta paremmalta ja paremmalta.. Noh, onneksi oli varahevonen -Roni. Ronin kanssa päästiin tasan kerran, päivä ennen kisoja treenaamaan pitkästä aikaa.. Nooh, lahjattomat harjoittelee!:D:D
Jokatapauksessa, otsikostakin päätellen lopputulos oli hyvä! Ensimmäisessä luokassa, (he B kenttäkilpailuohjelma nuorille hevosille 2003) Roni kyttäili vähän ja kaikkea, jonka vuoksi itselläkin meni pasmat sekaisin ja unohdin radankin... Siitä huolimatta 62% ja risat ja ensimmäinen sija! He A:2 hevonen oli kuulolla ja sain sen lyhyeksi, joka riitti yli 65% tulokseen! Tähän olin enemmän kuin tyytyväinen, sillä tämä oli henkilökohtaisesti ensimmäinen aan rata ikinä.
Tuomarin kommentteja lainaten: "Tyylikkäästi esitetty, täsmällinen rata"
"Tyylikäs, tahdikas ratsastus"
Kaikki kuvat c. Anni Karjalainen
KISARATA HE A:2
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti