Heips! Olen ollut tämän viikon maanantaista saakka TET:issä
HUPUTITIHUMMASSA. Huputitihumma on paikallinen nurmeslainen hevos-ja eläintarvikeliike. Viime päivät ovat olleet erityisen mukavia! Saimme järjestää ystäväni Iiriksen kanssa kampanjan, joka pidettiin tänään. Teemana oli alkava kisakausi, ja alennuksessa olivatkin kisapaidat ja -takit, vaatteet groomille (kisahoitajalle) ja hevoselle! Sain toimia "mallina" ja esittelin kyseisiä tuotteita. Ostin itse itselleni Horse Comfortin grippiratsastushousut, viininpunaisen MH:n kisapaidan, jouhiharjan (limen värisen) Pojulle, sekä saksanpaimenkoiralleni Selmalle Cartivetin niveltabletteja ja roturuokaa!
kisapaita, Mountain Horse
Ihania, mm. USG:n harjoja! Harcour kevyttoppaliivi
Kisatakki ja -paita ja housut Mountain Horse, sekä ihana
timanttiraippa! Harcour kevyttoppaliivi,
Horse Comfort housut,
MH saappaat, Harcour huppari
Harcour laukku

Tosi kiva tää sun blogi! Olis kiva jutella vielä joskus? :)
VastaaPoistaKiitti! Kiva kun tykkäät :3 Niin olis, kik:issä vois, tai siellä sit puhelinnumeron niim wappihan ois kätevä:) miten vaan :)
PoistaJoo, miepä laittelen viestii :)
PoistaJeps!
VastaaPoista