torstai 21. toukokuuta 2015

#7 Yhteistyössä -Huputitihumma

   Heips! Olen ollut tämän viikon maanantaista saakka TET:issä HUPUTITIHUMMASSA. Huputitihumma on paikallinen nurmeslainen hevos-ja eläintarvikeliike. Viime päivät ovat olleet erityisen mukavia! Saimme järjestää ystäväni Iiriksen kanssa kampanjan, joka pidettiin tänään. Teemana oli alkava kisakausi, ja alennuksessa olivatkin kisapaidat ja -takit, vaatteet groomille (kisahoitajalle) ja hevoselle! Sain toimia "mallina" ja esittelin kyseisiä tuotteita. Ostin itse itselleni Horse Comfortin grippiratsastushousut, viininpunaisen MH:n kisapaidan, jouhiharjan (limen värisen) Pojulle, sekä saksanpaimenkoiralleni Selmalle Cartivetin niveltabletteja ja roturuokaa!

                               
 kisapaita, Mountain Horse

 
 Ihania, mm.     USG:n harjoja!                                                                                        Harcour kevyttoppaliivi       

 Kisatakki ja -paita ja housut Mountain Horse, sekä ihana      
timanttiraippa!                                                                            Harcour   kevyttoppaliivi,
                                                                                                    Horse Comfort housut,
                                                                                                    MH saappaat, Harcour huppari

                 Harcour laukku









 



 






4 kommenttia:

  1. Tosi kiva tää sun blogi! Olis kiva jutella vielä joskus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kiva kun tykkäät :3 Niin olis, kik:issä vois, tai siellä sit puhelinnumeron niim wappihan ois kätevä:) miten vaan :)

      Poista
    2. Joo, miepä laittelen viestii :)

      Poista