Heipsansaa. Viime sunnuntaina (10.5.) kauniina aurinkoisena päivänä ystäväni Anni soitti minulle ja sanoi, että eiköhän lähdetä tallille. Ja sitten lähdimme. Siellä odotti tämä ihana pieni... jooh eli. Sunnuntaina ratsastin Röllin ja Linan. Röllin kanssa tehtii kontrolliharjoituksia puomi-kavaletti-puomi sekä rataa erikoisesteillä höystettynä. Röllin omistaja oli pyytänyt minua hyppäämään sillä nimenomaan muuria, sillä sitä se oli viime kisoissa pelännyt ja kieltänytkin. Ensimmäisillä hyppykerroilla kun ponille vähän murahti niin ei sanonut mitään:D Eli ei ongelmaa onneksi. Lopuksi hypättiin muuria vähän isompana (85-90cm).
Linalla olen ruvennut menemään nyt enemmän, ja hevosjako menee sujuvasti niin, että Pojulla hyppään enimmäkseen ja Linalla menen koulua. Näin se onkin hyvä ratkaisu. Edellispäivänä olin ratsastanut siltä enimmät virrat pois, joten tänään se oli ns. "normaalimpi" itsensä, vähän nihkeä välillä.
--------------------------------------------------------
Ratsastan joka päivä yhden tai muutaman hevosen, mutta niistä en tee erikseen postausta. Hevoset, joilla menen ovat yleensä Poju, Lina tai Roni. Ainiin.. kisasuunnitelmiakin oli, että olisin Ronilla lähtenyt Vuokattiin tämän viikon sunnuntaina, mutta itsellä ei ollutkaan alueluvat maksettuna joten sekin jäi.. Lähden tosin hoitajaksi, että siitäkin vielä kuullan;) Lisäksi olen parhaillaan TET:issä paikallisessa hevostarvikeliikkeessä Huputitihummasta, josta postausta tulossa.. ;)
-----------------------------------------------------------
Videomateriaaliakin saatiin Annin ansiosta! (saattaa sisältää järkyttäviä kohtia [mm.väistöt], mutta antakaamme ne anteeksi:D....

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti