maanantai 27. heinäkuuta 2015

#12 Turbomummelin matkassa

  Hellou. Eilen, 26.7. pidettiin siis seuraestekisat kotitallillani, jossa arvosteluna oli 367.1 A2/A2. Pojun siis edelleen ollessa saikulla menin Linalla. Menin 'varman päälle' luokat 60&80cm. Mummeli oli iskussaan, 23v.. Tuplanollat tuli molemmista luokista, 60cm ruusukekin 2. sijasta.
   Nyt on tähtäimessä koulukisat 15.8 ja ehkä myös 16.8, nimittäin aluejoukkuemestaruudet, jonne olen lähdössä Linalla myöskin. Joukkueeseen tulee minun lisäkseni ratsastuksenopettajani ja hänen siskonsa. Luvassa on siis niihin treenailuja. Luokkina on FEI:n kenttäkilpailuohjelma poneille 1993/2009 he B, FEI World Dressage Challenge -test B 2001/2009 he A sekä sunnuntaina FEI:n CCIP** -kenttäkilpailuohjelma poneille 2007. Kyseessä on siis kansallisen tason kisat toisena päivänä, mutta tähän luokkaan pääsee D-luvallakin.

Alla kuvat sekä video radoista! 

 c.Anni Karjalainen
 c.Anni Karjalainen
 c.Anni Karjalainen
c.Essi Härkin
 c. Anni Karjalainen
 c.Essi Härkin
 c.Riitta Turunen
 c.Riitta Turunen
 c.Riitta Turunen
 c.Essi Härkin
 c.Anni Karjalainen
 c.Anni Karjalainen
c.Anni Karjalainen

            LINKKI VIDEOON

2 kommenttia:

  1. Ei voi muuta sanoa, että upeaa Tuisku! Toivotan sinulle oikein paljon onnea koulukisoihin! Olen jo kauan ihaillut ratsastustasi, enkä lakkaa ihailemasta nytkään. Jatka samaan malliin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos paljon!! Eipä voi olla sinunkaan ratsastusta ja motivaatiota ihalematta! :)

      Poista